شهید محمـدعلــی بــاقــری جام خانه

جنبــش دانـــش آمـــوزی استان مازندران

شهید محمـدعلــی بــاقــری جام خانه

جنبــش دانـــش آمـــوزی استان مازندران

شهید محمـدعلــی بــاقــری جام خانه

آنچه ملاحضه می فرمائید در مورد شهید والا مقام محمدعلی باقری جام خانه از شهدای دانش آموز شهرستان ساری می باشد که به همت اعضای جنبــش دانـــش آمـــوزی استان مازندران پژوهش و ارائه شده است . انشاءالله مورد قبول قرار گیرد.
نام پدر : ابوالقاسم
تاریخ تولد : 1347/07/14
تاریخ شهادت : 1365/10/21
محل تولد : میاندورود
گلزار روستای جامخانه میاندرود
نحوه شهادت : جراحات وارده
محل شهادت : شلمچه - عملیات کربلای 5
منتظر نظرات و پیشنهادات و اطلاعات شما هستیم.

بايگاني


خبرنگار رادیو : برادر لطفاً خود را معرفی نمایید و بگویید هدفتان از آمدن به جبهه چیست ؟

شهید محمدعلی باقری : بسم الله الرحمن الرحیم . انالله و انا الیه راجعون . همه از اوئیم و به سوی اوئیم . اینجانب محمدعلی باقری اعزامی از ساری، هدف من از آمدن به جبهه این است که به فرموده امام چون الان درخت پربار اسلام نیاز به خون دارد و ما برای اینکه درخت پربار اسلام نخشکد به ندای امام لبیک گفتیم و روانه جبهه شدیم و اسلحه دیگر شهدا را برگیریم و راهشان را ادامه دهیم تا اینکه پرچم توحیدی اسلام به سراسر گیتی سربلند کنیم . ان شاءالله روزی به رهبری امام در کربلا و همچنین در قدس نماز جماعت برگزار کنیم در آخر بنده بعنوان برادر کوچک چند جمله پیامی داشتم به امّت شهیدپرور . از کلیه برادرانی که توان رزمی دارند سلاح دیگر شهدا را بگیرند و راهشان را ادامه بدهند و کسانیکه توان رزمیدن را ندارند و آنچه در توان دارند با مال خود راه این انقلاب را ادامه دهند تا با وحدت همدیگر راه شهدا و انقلاب اسلامی را ادامه دهند و پیام آخر از شما مردم شهیدپرورمی خواهم که امام عزیز این قلب تپنده مستضعفین را تنها نگذارید و همواره به دستور امام عزیز عمل آورید .

خبرنگار رادیو : برادر شما عازم کجا هستید ؟

ـ اعوذ بالله من شر الشیطان الرجیم بسم الله الرحمن الرحیم . انا انزلناه فی لیله القدر و ما ادریک ما لیله القدر لیله القدر خیر من الف شهر تنزل الملائکه والرّوح فیها باذن ربهم من کل امر سلام هی حتی مطلع الفجر .

همان طور مشاهده می شود ان شاءالله عازم منطقه عملیاتی می شویم ما الان مدت یک سال منتظر همچون موقعیتی بودیم که نصیبمان شد تا ان شاءالله بتوانیم در صفحه عمل کارایی لازم را انجام دهیم .

خبرنگار رادیو : برادر به مصاف دشمن بعثی خواهی رفت شما اکنون چه احساسی دارید ؟

ـ اکنون هیچ احساس و دلبستگی به این دنیا ندارم و همه آرزو و هدفم کربلا و شهادت است و اگر خداوند ما را بخواهد شهادتی در راه خودش نصیبمان بشود . من از این دنیا که پر از گناه و فحشا است و به آن دلبستگی ندارم و آرزویم فقط شهادت است بروم بهتر است .

خبرنگار رادیو : با توجّه به موقعیت کنونی آینده جنگ را چگونه مشاهده می کنید ؟

ـ آینده جنگ والله همان طور که رزمنده و بسیج و مردم را در صحنه می بینید آینده جنگ خیلی خوب است . هر چه که از موقعیت می گذرد آینده جنگ به نفع اسلام است و نیروی مردمی بیشتر باید استقامت داشته باشند .

خبرنگار رادیو : روحیات رزمندگان اسلام را در چه سطحی می بینید ؟

ـ روحیات رزمندگان والله همان طوریکه خودتان مشاهده می کنید هر که گوشه ای و در کناری می نشیند ودر زیر لبهایشان زمزمه خدا می کنند هرکس آرزویی دارد . آرزوی کربلا و آرزوی شهادت .

خبرنگار رادیو : قبل از اینکه به جبهه بیائید در پشت جبهه چه کار می کردید ؟

ـ در پشت جبهه به مدرسه می رفتم و در پایگاه خدمت می کردم .

خبرنگار رادیو : آیا شما پیامی برای هم سنگرانت در پشت جبهه در کلاس های درس دارید ؟

ـ والله پیام به هم سنگرها، آنهائیکه در مدرسه هستند درسشان را بیشتر بخوانند . مخصوصاً بجه های حزب الهی درسشان را خوب بخوانند چون از بچه هایی که واقعاً حزب الهی  باشند دنبال درس خیلی کم می روند و این تجربه شد که اکثر بچه ها که ما مشاهده می کنیم که توی مدرسه هستند درسهایشان خیلی در سطح پایین است و از آنان خواهش می کنم که بیشتر دنبال علم بروند و مملکت را ان شاءالله در آینده آن ها اداره کنند و نگذارند مملکتمان در دست یک سری اشخاصی که واقعاً نمی توانند بیفتد آنهائی که در پایگاه و انجمن اسلامی هستند خواهش می کنم نیرو را بسنجد و بیشتر قوا داشته باشند و نیروهایی که به پایگاه می آیند سعی کنند متوجه باشند نیروی نفوذی نباشند .

خبرنگار رادیو : شما به عنوان یک رزمنده چه پیامی برای خانواده و امت شهیدپرور دارید؟

ـ من کوچکتر از آنم که پیامی را به امت شهیدپرور بدهم پیام من این است آنهایی که توان رزمیدن را دارند به جبهه بیایند و آنهایی که توان رزمیدن را ندارند با کمک های مالی شان رزمندگان را یاری رسانند تا ان شاءالله پرچم توحیدی اسلام در سراسر جهان به اهتزاز در آید .

۹۴/۱۲/۰۲ موافقين ۰ مخالفين ۰
میثم میثم

نظرات  (۰)

هيچ نظري هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی